Europa zmierza w stronę Ameryki
Euroliga na wzór NBA i Liga Mistrzów z zespołami drugiej kategorii – tak może wyglądać w przyszłym sezonie rywalizacja klubowa w Europie.
Więcej niż prawdopodobny koszykarski dualizm jest efektem podpisania w listopadzie przez Euroligę kontraktu z największą agencją marketingu sportowego IMG.
Tą samą, z którą niedawno związali się Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz, a jej klientami są też Novak Djoković czy (jeszcze) Maria Szarapowa oraz wiele innych gwiazd sportu. Agencja słynie też z organizacji Miss Universe i wielkich turniejów golfowych, tenisowych czy motocyklowych.
Dziesięcioletnia letnia umowa gwarantuje organizatorom koszykarskich rozgrywek 630 milionów euro, 400 milionów z tej kwoty otrzymają kluby.
– Nasz biznes funkcjonuje dobrze, więc...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta