Sonda: Jak deweloperzy przyciągają klientów latem
Klienci coraz częściej wykorzystują wolny wakacyjny czas na odwiedzanie biur sprzedaży.
Magdalena Kiljańczyk, prezes Kiljańczyk Development
Lato to szczególna pora roku na rynku. Klienci myślą raczej o urlopach i wypoczynku, a mieszkania czekają na jesień.
Deweloperzy starają się oczywiście przyciągnąć uwagę kupujących. Chętnie organizują spotkania w plenerze, połączone z rozrywką dla całej rodziny. Podczas dni otwartych można poznać poszczególne inwestycje od kuchni, zasięgnąć opinii, porad, a także wziąć udział w loteriach, konkursach, wspólnym gotowaniu, grach terenowych. Można też przyswoić parę reguł rządzących golfem.
Dzieci...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta