Z korporacji do biznesu z gwiazdą
Jarosław Cybulski, doświadczony menedżer z branży, i znana aktorka, Krystyna Janda, od ponad roku wspólnie rozwijają nową markę kosmetyczną. Anita Błaszczak
Zaczynali od 15 kosmetyków, które na przełomie sierpnia i września 2015 r. pojawiły się na półkach drogerii Rossmann. Teraz, po roku obecności marki Janda na rynku, mają w ofercie 26 preparatów pielęgnacyjnych dla kobiet, a wkrótce dodadzą do nich linię kosmetyków dla mężczyzn.
Niedawno przeprowadzili się do nowej siedziby. Jeszcze w sierpniu mają otworzyć własne laboratorium badawczo- rozwojowe i przymierzają się do własnej produkcji.
Sporo jak na młody start-up, który próbuje sił w wyjątkowo konkurencyjnej branży, gdzie o klienta biją się na co dzień globalne koncerny i setki mniejszych firm, a co roku pojawiają się kolejne marki.
Udany mariaż
Marka Janda zdobywa rynek. Należy do spółki Krystyna Janda. I nie tylko inwestuje, ale już na siebie zarabia. Dobry start to efekt udanego połączenia atutów obojga właścicieli firmy: branżowego doświadczenia i kontaktów Jarosława Cybulskiego oraz charyzmy Krystyny Jandy, jednej z najbardziej znanych i cenionych polskich aktorek, która ma też na koncie sukcesy w biznesie.
Cybulski, który...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta