Bytom chce odrabiać internetowe zaległości
handel | Męska marka odzieżowa niebawem uruchomi nowy e-sklep, dzięki któremu ma wyraźnie zwiększyć udział przychodów.
maciej rudke
– Nasz odnowiony sklep internetowy wystartuje na początku października. Organizacyjnie, wizualnie i pod względem przyjazności dla użytkownika będzie to przełom. Liczymy, że zmiana będzie miała pozytywny wpływ na sprzedaż w tym kanale, który cechuje się wyższą rentownością operacyjną niż sklepy stacjonarne – mówi Michał Wójcik, prezes Bytomia.
Wszyscy do sieci
Wójcik przyznaje, że jego spółka, stanowiąca drugą po Vistuli siłę na rynku formalnej mody męskiej w Polsce, do tej pory odstawała od liderów sprzedaży internetowej. – Jej udział w naszych przychodach stanowi obecnie nieco poniżej 5 proc., zaś na przykład w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta