Dostaniesz rabat i poćwiczysz z celebrytką
Nie tylko zniżka przy zakupach, ale także kawa i bilet do kina.
Monika Krześniak-sajewicz
Banki, chcąc się wyróżnić, sięgają po nowe sposoby nagradzania aktywnych klientów. Jedne dają rabaty i wyższe oprocentowanie lokat, inne rozdają bilety do kina i zapraszają na spotkania z celebrytami.
Citi Handlowy uruchomił niedawno nowy program lojalnościowy CitiSmile dla użytkowników kart kredytowych. Jak przekonuje, jest to autorski pomysł, unikatowy na rynku. Klienci otrzymują podziękowanie za aktywność w formie drobnych benefitów, m.in. biletów do kina, voucherów na kawę, zaproszeń na niecodzienne wydarzenia. Do końca 2017 r. bank chce objąć programem 100 tys. posiadaczy kart kredytowych.
Potrenujesz z gwiazdą
- Klient nie zbiera punktów, nie musi w żaden sposób przystępować do programu. Wystarczy, że aktywnie używa swojej karty w trakcie zakupów - tłumaczy Mateusz Oleksy, dyrektor biura zarządzania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta