Kto zadbał najbardziej o klienta szukającego biura
Czy agenci, którzy wynajmują najwięcej biur, są też najlepsi, jeśli chodzi o obsługę klientów?
Postanowiliśmy to sprawdzić, wcielając się w role potencjalnego najemcy. Szukaliśmy lokalu dla kancelarii adwokackiej: około 70–80 mkw., najlepiej w centrum, na parterze albo pierwszym piętrze. Zależało nam na eleganckiej klatce schodowej i możliwości wywieszenia baneru. Pytaliśmy też o miejsca parkingowe albo przystanek komunikacji miejskiej w pobliżu biura.
Ocenialiśmy agentów w pięciu kategoriach (za każdą można było zdobyć gwiazdkę):
- za przejrzystość strony,
- za liczbę ofert do wyboru,
- za możliwość bezpośredniego kontaktu z opiekunem oferty,
- za szybkie przesłanie oferty na e-maila,
- za spełnienie podanych przez nas kryteriów przez nadesłane oferty.
Jak zostaliśmy obsłużeni?
Knight Frank **
Zaczęliśmy poszukiwania od internetu. Sama strona firmy w sieci jest prawidłowo rozplanowana – kolory są zestawione w taki sposób, że treść jest bardzo czytelna. Można mieć jednak kilka zastrzeżeń co do wyszukiwarki – np. brak możliwości dokładnego wyboru szukanej powierzchni biura czy też możliwości wyboru dzielnicy. Po uzupełnieniu podstawowych kryteriów wyświetlają się jedynie dwie oferty, jednak nie spełniają naszych oczekiwań co do lokalizacji.
To, czego dowiedzieliśmy się z sieci, potwierdził konsultant przez telefon:...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta