Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowe formy reklamy w sklepach i centrach handlowych

21 lutego 2017 | Rzeczpospolita Cyfrowa
Na świecie znaczenie ekranów rośnie szybciej niż u nas
źródło: Rzeczpospolita
Na świecie znaczenie ekranów rośnie szybciej niż u nas

Ekrany stopniowo zdobywają polski rynek handlowy i usługowy piotr mazurkiewicz

Ekrany, na których wyświetlane są reklamy, materiały autopromocyjne czy edukacyjne, to stały obraz w placówkach handlowych czy usługowych. Instalowane są nie tylko w sklepach, ale też aptekach, przychodniach, restauracjach szybkiej obsługi czy kinach.

Jednak na razie ciężko mówić o eksplozji u nas popularności tego nośnika – w porównaniu z USA czy Japonią, działa ich nieporównywalnie mniej. Wiele firm po kilku latach eksperymentów wycofało się z tej formy dotarcia do klientów. – Trudno było wskazać pozytywne efekty instalowania ekranów. Generowały nam spore koszty – wyjaśnia szef jednej z sieci, która podjęła decyzję o zrezygnowaniu z takich nośników.

Sklepy górą

Niemniej zainteresowanie firm wszelkimi nowinkami, w tym również ekranami digital signage, wciąż jest zauważalne. Od lat konsekwentnie inwestuje w nie Carrefour Polska. W ponad 30 jego hipermarketach działa ok. 500 ekranów.

– Koncepcja wykorzystywania ekranów w komunikacji z klientami jest również wdrażana w supermarketach. Planujemy dalszy rozwój tego nośnika w naszych sklepach – podaje biuro prasowe firmy.

Emisja spotów odbywa się we współpracy z firmą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10681

Wydanie: 10681

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament