Balet wymaga bardzo wrażliwego dyrygenta
Marcin Nałęcz-Niesiołowski: Dyrektor Opery Wrocławskiej opowiada o pracy z tancerzami i choreografami oraz o wielkich superprodukcjach.
Czy trudno być dyrygentem zespołu baletowego?
Marcin Nałęcz-Niesiołowski: To zależy od doświadczenia i od oczekiwań, bo przecież dyrygent musi dostosować swoją kreację, rozumienie muzyki danego utworu do potrzeb choreografii, ruchu tancerzy na scenie.
A nie zetknął się pan nigdy z opinią, że dla dyrygenta prowadzenie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta