Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

06 czerwca 2017 | Druga strona
Największy wpływ na sprzedaży nowych samochodów w Polsce mają firmy. W pierwszych pięciu miesiącach tego roku odpowiadały one za rejestrację ponad 70 proc. nowych aut. Dzięki przedsiębiorcom nastąpił także duży skok sprzedaży marek premium. W grupie marek popularnych wyjątkowo dynamiczny wzrost notuje Fiat, głównie za sprawą modelu Tipo
źródło: Rzeczpospolita
Największy wpływ na sprzedaży nowych samochodów w Polsce mają firmy. W pierwszych pięciu miesiącach tego roku odpowiadały one za rejestrację ponad 70 proc. nowych aut. Dzięki przedsiębiorcom nastąpił także duży skok sprzedaży marek premium. W grupie marek popularnych wyjątkowo dynamiczny wzrost notuje Fiat, głównie za sprawą modelu Tipo

Wydanie: 10768

Wydanie: 10768

Spis treści
Zamów abonament