Vistula może pójść śladem Inditexu
Zanosi się na to, że Bytom nie będzie ostatnią odzieżową marką, która dołączy do grupy składającej się już m.in. z Wólczanki i W.Kruka. urszula Zielińska
Odzieżowa marka Simple, pod którą działa w Polsce sieć sklepów z odzieżą damską i portal należący dziś do giełdowego Gino Rossi, może być kolejnym celem, którego zakupem zainteresuje się Vistula Group – dowiaduje się „Rzeczpospolita". Informacje o takim scenariuszu krążyły od pewnego czasu wśród instytucji finansowych. Szef Vistuli nie mówi „nie", choć wyklucza transakcję w tym roku.
Może w 2018 roku
– Sygnalizowaliśmy wcześniej zainteresowanie segmentem odzieży damskiej, ale nie da się wszystkiego robić naraz. Nie wykluczamy, że w przyszłości wyjdziemy na rynek fuzji i przejęć ponownie i przyjrzymy się kolejnym markom, ale jest to perspektywa daleka, najwcześniej przyszłego roku – mówi „Rzeczpospolitej" Grzegorz Pilch, prezes Vistula Group.
– Na tę chwilę nie są prowadzone...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta