Rachunki wysłane
Gdańska spółka chwali się rozwiązaniem problemu z terminowym dostarczaniem faktur za prąd do swoich klientów wcześniej, niż zakładała.
– Zgodnie z harmonogramem zaległe rachunki mieliśmy dostarczyć odbiorcom do końca I kwartału 2018 r. Udało się do końca lipca uporać z dostarczeniem większości z około 80 tys. faktur – tłumaczył podczas briefingu Energi jej prezes Daniel Obajtek. Jak zapewnia spółka, ci klienci mogą liczyć na regularne wystawianie rachunków. Skumulowane płatności będą zaś rozkładane na raty.
Z kolei przypadki zaległości u pozostałych pojedynczych klientów zostaną rozpatrzone do końca sierpnia. Problem z fakturami od Energi narastał od 2013 r., ale – jak wskazał Obajtek - nasilił się w 2015 r. Wtedy przedwcześnie (ze względu na spór z wykonawcą oprogramowania) przeniesiono dane o klientach do nowego, niestabilnego systemu bilingowego.
Energa powoła też rzecznika klienta. ©℗ —awk