Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rachunki wysłane

01 sierpnia 2017 | Ekonomia

Gdańska spółka chwali się rozwiązaniem problemu z terminowym dostarczaniem faktur za prąd do swoich klientów wcześniej, niż zakładała.

– Zgodnie z harmonogramem zaległe rachunki mieliśmy dostarczyć odbiorcom do końca I kwartału 2018 r. Udało się do końca lipca uporać z dostarczeniem większości z około 80 tys. faktur – tłumaczył podczas briefingu Energi jej prezes Daniel Obajtek. Jak zapewnia spółka, ci klienci mogą liczyć na regularne wystawianie rachunków. Skumulowane płatności będą zaś rozkładane na raty.

Z kolei przypadki zaległości u pozostałych pojedynczych klientów zostaną rozpatrzone do końca sierpnia. Problem z fakturami od Energi narastał od 2013 r., ale – jak wskazał Obajtek - nasilił się w 2015 r. Wtedy przedwcześnie (ze względu na spór z wykonawcą oprogramowania) przeniesiono dane o klientach do nowego, niestabilnego systemu bilingowego.

Energa powoła też rzecznika klienta. ©℗ —awk

Wydanie: 10815

Wydanie: 10815

Spis treści
Zamów abonament