Szukamy nowego banku
VEIT STUTZ Jeśli pojawią się na rynku interesujący, gotowi na sprzedaż gracze, to jesteśmy gotowi na przejęcia – mówi prezes Allianz Polska w rozmowie z Reginą Skibińską.
Rz: Allianz niedawno poinformował o wprowadzaniu dużych zmian. Na czym one polegają?
Naszą ambicją jest znalezienie się w czołówce firm ubezpieczeniowych w Polsce, a przyjęta przez nas strategia opiera się na pięciu filarach: doskonałość techniczna, doskonałość sprzedażowa, wzrost i digitalizacja, wszechstronna merytokracja oraz koncentracja na kliencie. Zależy mi na tym, żeby jakość pracy wzrosła i miała przełożenie na jakość naszych usług w każdej linii biznesowej, podobnie jak wzrosła jakość naszych taryf, szczególnie w ubezpieczeniach komunikacyjnych.
Czy to oznacza, że taryfy są bardziej korzystne? Lepiej dopasowane do potrzeb klienta?
Wszelkie zmiany, jakich dokonujemy, czy to w taryfach, czy w produktach, mają na celu ich lepsze dopasowanie do oczekiwań klientów. Chcemy, aby nasze usługi niosły wartość dodaną, dlatego działamy równolegle na kilku płaszczyznach. Tylko w tym roku udało nam się zrealizować kilka innowacyjnych projektów, m.in. wprowadziliśmy polisy abonamentowe Allianz 1 i uruchomiliśmy sprzedaż polis turystycznych przez Facebooka, a wkrótce wdrożymy podobne rozwiązania w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Nowością w Allianz jest również aplikacja do cyfrowej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta