Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy piwa drażnią rząd i Sejm

19 września 2017 | Kraj | Wiktor Ferfecki

Resort rodziny domaga się zredukowania przez TVP liczby spotów promujących złocisty trunek.

Największym wydarzeniem ostatniego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu był jubileusz Maryli Rodowicz. Po zakończeniu piątkowego koncertu widzowie TVP jako pierwszą zobaczyli reklamę piwa. Później oglądali co prawda jeszcze spoty m.in. suplementów diety i tamponów, jednak w TVP, szczególnie latem, zdarza się, że wieczorne bloki są zdominowane przez reklamy złocistego trunku.

Ministerstwo Rodziny mówi „dość". „Odrębnym pismem zwróciłem się do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z prośbą o ograniczenie reklam piwa w telewizji publicznej" – pisze wiceminister rodziny...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10856

Wydanie: 10856

Spis treści
Zamów abonament