Branżowe programy promocji dla podbijających obce rynki
Przedsiębiorcy reprezentujący dwanaście obiecujących sektorów mogą korzystać z narodowych stoisk oraz akcji promocyjnych i w ten sposób starać się zaistnieć na zagranicznych rynkach.
– Program „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand" (działanie 3.3.2 programu „Inteligentny rozwój") daje polskim firmom ogromne możliwości dotarcia na rynki, których nie były w stanie do tej pory poznać – w dalekiej Azji, wciąż ważnej Europie i nie mniej obiecujących Afryce i Ameryce Łacińskiej. Jestem przekonany, że stoiska narodowe nie tylko znacząco wzbogacą ofertę Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, ale przede wszystkim zwiększą rozpoznawalność polskich produktów na świecie – mówi Tomasz Pisula, prezes Agencji, która pełni rolę gospodarza dla dziewięciu spośród dwunastu branżowych programów promocji.
A chodzi o obszary, które – biorąc pod uwagę wiele różnorodnych czynników – zostały uznane za szczególnie obiecujące, atrakcyjne i mające największe szanse na globalny sukces. Za dziewięć programów promocji odpowiada PAIH, a wśród nich są następujące branże:
- meble,
- moda polska (wraz z biżuterią),
- jachty i łodzie rekreacyjne,
- kosmetyki,
- sprzęt medyczny,
- biotechnologia i farmacja,
- budowa i wykańczanie budowli,
- maszyny i urządzenia,
- części samochodowe i lotnicze.
Za promocję trzech pozostałych sektorów: spożywczego, IT/ICT oraz usług...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta