Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Multimedialna perspektywa znaku towarowego

15 grudnia 2017 | Prawo w biznesie | Jerzy Kowalski

Signum temporis – czyli znak czasu. Każda epoka miała swoje znaki. Gdy parę milionów lat temu człowiek prostował swój kręgosłup i jeszcze nie mówił ludzkim głosem a porozumiewał się monosylabami, okrzykami i kokietował zwierzęta – oczywiście po to, by je potem zjeść – to często naśladował ich ryk, wycie, kwiczenie, szczekanie. Powoli doroślał i dojrzewał. Zaczął nazywać otoczenie i siebie. W klanie czy plemieniu wyróżniał Rączą Sarnę, Dzikiego Wilka, Jadowitą Żmiję...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10929

Wydanie: 10929

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament