Czas na treści interaktywne i intuicyjne w użyciu
Tomasz Jażdżyński | Tradycyjni wydawcy mają potężne atuty: siłę marki, wiarygodność i jakość kreowanych treści – mówi prezes Gremi Media.
Rz: Takich osób jak pan w branży mediowej w Polsce jest niewiele – tworzył pan lub kierował dużymi firmami internetowymi, takimi jak Interia, Wirtualna Polska, Bankier, Wykop czy Gadu-Gadu. Teraz jest pan prezesem Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej" i „Parkietu". Jaki jest powód i cel tej obecności?
Tomasz Jażdżyński: Każda firma, którą miałem przyjemność prowadzić, była w swoim czasie trudnym i ciekawym wyzwaniem. Każde z nich było inne, bo miało miejsce w innej „epoce". Tworzenie Interii przypadało na romantyczne z dzisiejszej perspektywy początki komercyjnego internetu w Polsce. Wirtualną Polskę restrukturyzowaliśmy w bardzo trudnych czasach po pęknięciu pierwszej bańki internetowej. Rozkwit Bankiera to z kolei początek ery niezależnych od portali horyzontalnych witryn specjalistycznych bazujących na ruchu z wyszukiwarek. Przez długi czas media tradycyjne i firmy internetowe żyły niejako obok siebie. Obecnie jesteśmy na etapie, kiedy tworzy się docelowy model całego rynku mediowego, w którym swoje miejsce muszą odnaleźć tradycyjne wydawnictwa, przechodząc ostateczną transformację cyfrową. To wielkie wyzwanie, a właśnie wyzwań i możliwości wpływu na otaczającą nas rzeczywistość szukam przede wszystkim w swoim życiu zawodowym.
Jaką przyszłość, potencjał i kierunki rozwoju widzi pan dla krajowych tytułów prasowych, takich jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta