Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

21 grudnia 2017 | Pierwsza strona
Młode pokolenie kupuje inaczej. Milenialsi, czyli generacja urodzonych w latach 80 i 90., nie chcą spędzać poza domem całego dnia. Wolą robić zakupy czy załatwiać inne sprawy w galeriach handlowych maksymalnie do 17. Wieczory lubi tam spędzać mniej niż co piąty z nich
źródło: Rzeczpospolita
Młode pokolenie kupuje inaczej. Milenialsi, czyli generacja urodzonych w latach 80 i 90., nie chcą spędzać poza domem całego dnia. Wolą robić zakupy czy załatwiać inne sprawy w galeriach handlowych maksymalnie do 17. Wieczory lubi tam spędzać mniej niż co piąty z nich

Wydanie: 10934

Wydanie: 10934

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament