Reklama w zgodzie z etyką
Profesjonalni pełnomocnicy mają sporo narzędzi, by móc się wyróżnić w sieci.
Zakaz reklamy nie istnieje. Taką kontrowersyjną tezą zakończył swój wykład na Legal Market Day Marcin Tomczak, specjalista od marketingu prawniczego. Mówił oczywiście o bezwzględnym zakazie reklamy.
Jego występ poświęcony był aktywności kancelarii prawnych w internecie. Pojawiły się więc przykłady wzorowo skonstruowany stron i tych przygotowanych mniej profesjonalne.
Krytyczne słowa padły pod adresem prawniczych haseł reklamowych. Sformułowanie „tanio, fachowo, skutecznie" nie przysporzy klientów – przekonywał ekspert i radził, by w hasłach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta