Santander Bank Polska wita klientów
Finanse | Trzeci co do wielkości bank w Polsce, należący do Grupy Santander, ma nową nazwę i identyfikację wizualną. Materiał powstał we współpracy z santander bank polska s.a.
Bank Zachodni WBK S.A. od 2011 r. jest częścią Grupy Santander – dużej grupy finansowej działającej na całym świecie. Dostosowanie wizualne do Grupy Santander jest więc naturalną konsekwencją przejęcia sprzed siedmiu lat i kolejnym etapem w długiej i bogatej historii banku.
Bezboleśnie dla klientów
To, co istotne, czyli zmiana nazwy i marki, nie wymaga od klientów podejmowania żadnych dodatkowych działań. Wszystkie umowy pozostają w mocy, bez konieczności podpisywania aneksów. Nie zmieniły się również numery rachunków bankowych, terminy ważności kart i numery PIN. Logo oraz identyfikację wizualną Santander Bank Polska można już zobaczyć na stronie internetowej – standander.pl oraz w oznaczeniach placówek i bankomatów.
Nowe nazwy oraz wygląd mają również niektóre serwisy bankowości internetowej i mobilnej. Wraz z oficjalnym startem rebrandingu rozpoczęła się kampania wizerunkowa w mediach tradycyjnych i internetowych, prezentująca nową markę.
Światowa potęga finansów
Santander Bank Polska to trzeci co do wielkości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta