Firmy są jak ambasadorzy
Polityka gospodarcza | Jak polskie firmy państwowe radzą sobie za granicą? Czy przy okazji udaje im się promować Polskę w świecie? Jeśli tak, jakie mają na to sposoby? Piotr skwirowski
O tym, jak polskie spółki kontrolowane przez Skarb Państwa radzą sobie z promowaniem Polski za granicą – opowiadali w czasie Forum w Krynicy prezesi kilku z nich.
Powrót do tradycji
- Przymierzamy się do uruchomienia naszych placówek za granicą - zapowiedział Michał Krupiński, prezes banku Pekao. Tlumaczył, że ta decyzja ma uzasadnienie biznesowe.– Polacy mieszkający za granicą zgłaszają zapotrzebowanie na usługi finansowe polskich banków. Chcieliby sięgać choćby po nasze kredyty hipoteczne, aby kupić nieruchomość w Polsce – mówił. Jego zdaniem nie zawsze łatwo nawiązują oni za granicą relacje bankowe, zwłaszcza jeśli przebywają tam od niedawna, dotyczy to w szczególności małego biznesu.
– Wracamy do tradycji. Bank Pekao powstał niemal 90...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta