Podbijamy kolejne rynki
rozmowa | Strategia zakłada, żeby iść do Europy Zachodniej i zbudować silną markę, z którą potem wejdziemy do Chin. Na to jeszcze parę lat musimy poczekać – mówił w programie #PROSTOzKRYNICY Przemysław Lutkiewicz, członek zarządu LPP.
Rz: W ostatnich tygodniach obserwowaliśmy otwarcie sklepu Reserved w Izraelu. Wyglądało to jak otwarcie sklepów w Ameryce w tzw. czarny piątek. Na czym polegał sukces?
Przemysław Lutkiewicz: Mieliśmy rzeczywiście bardzo duże zainteresowanie naszym pierwszym sklepem w Izraelu, otwartym w Tel Awiwie. Wpływ na to miały reklama i marketing. Nasz partner franczyzowy, przy pomocy którego otworzyliśmy ten sklep, okleił prawie cały Tel Awiw reklamą. Zrobił świetną robotę. Ale klienci znali już naszą markę, bo jeździli do Europy na zakupy. Te dwa elementy złożyły się na sukces.
W tamtym regionie planujecie kolejne otwarcia?
W regionie Bliskiego Wschodu mamy już sześć sklepów. Sytuacja makroekonomiczna i geopolityczna jest tam trudna, więc rozwijamy się wolniej, niż planowaliśmy.
Niebawem jadę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta