Fiskus różnie o rozliczaniu szkoleń dla kontrahentów
PIT/CIT | Firma zaliczy do podatkowych kosztów wydatki na spotkania z klientami, jeśli ich celem jest reklama jej produktów, a nie budowanie wizerunku.
Skarbówka zmienia zdanie w sprawie rozliczania spotkań z kontrahentami. Czasami uznaje je za działania reklamowe, czasami za reprezentację.
– Spory o rozliczenie wydatków na reklamę i reprezentację są od lat. Te pierwsze zaliczamy do kosztów uzyskania przychodów, drugie już nie. Problem w tym, że z reguły działania firmy mające zachęcić kontrahentów do zakupów zawierają zarówno elementy reklamowe, jak i reprezentacyjne – mówi Jarosław Sekita, doradca podatkowy w kancelarii Meritum.
Wyjazd do Niemiec...
Spójrzmy na niedawną interpretację fiskusa. Wystąpiła o nią spółka,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta