Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Fiskus różnie o rozliczaniu szkoleń dla kontrahentów

08 października 2018 | Prawo | Przemysław Wojtasik

PIT/CIT | Firma zaliczy do podatkowych kosztów wydatki na spotkania z klientami, jeśli ich celem jest reklama jej produktów, a nie budowanie wizerunku.

 

Skarbówka zmienia zdanie w sprawie rozliczania spotkań z kontrahentami. Czasami uznaje je za działania reklamowe, czasami za reprezentację.

– Spory o rozliczenie wydatków na reklamę i reprezentację są od lat. Te pierwsze zaliczamy do kosztów uzyskania przychodów, drugie już nie. Problem w tym, że z reguły działania firmy mające zachęcić kontrahentów do zakupów zawierają zarówno elementy reklamowe, jak i reprezentacyjne – mówi Jarosław Sekita, doradca podatkowy w kancelarii Meritum.

Wyjazd do Niemiec...

Spójrzmy na niedawną interpretację fiskusa. Wystąpiła o nią spółka,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 11174

Wydanie: 11174

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament