Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

KRRiT: Telemetria Polska ma być projektem całego rynku

08 października 2018 | Ekonomia | Urszula Zielińska
>Od badań konsumpcji mediów zależy podział tortu wartego 8 mld zł rocznie
źródło: Rzeczpospolita
>Od badań konsumpcji mediów zależy podział tortu wartego 8 mld zł rocznie

Media | Szkoła Główna Handlowa przygotuje metodologię zbierania danych o korzystaniu z telewizji, radia i internetu 
w Polsce. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji liczy, że do końca roku branża dojdzie do porozumienia, jak ma być badana.

 

Ruszają prace nad nowym standardem badań konsumpcji mediów elektronicznych w Polsce (telewizji, radia i internetu) pod egidą Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT robi wszystko, aby projekt o nazwie Telemetria Polska nie był postrzegany jako element walki politycznej, i zapewnia, że jest on otwarty dla przedstawicieli branży, także dla dotychczasowego lidera badań telewizji.

Na potrzeby branży

Chodzi tu o firmę Nielsen Audience Measurement, od której danych odcinał się przez ostatnie dwa lata Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. – Dzisiaj Telemetria Polska jest projektem realizowanym w KRRiT, ale jest też marką dla przyszłych badań konsumpcji mediów – to kluczowe przedsięwzięcie z punktu widzenia rynku reklamowego w Polsce – przekonuje Michał Wigurski, szef projektu w KRRiT.

Według niego Telemetria Polska powstaje w odpowiedzi na potrzeby rynku. – Wydatki reklamowe rosną niewspółmiernie wolno w stosunku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 11174

Wydanie: 11174

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament