Polski rynek ma potencjał, trzeba stawiać na e-handel
Jacek Klee | Przy starcie e-sklepu pomagają platformy typu marketplace – mówi country manager w Cleverboxes Polska
Co było powodem wejścia na polski rynek e-handlu?
Jacek Klee: Zanim się na to zdecydowałem, kilkanaście lat pracowałem w dużej korporacji – jednym z liderów branży komputerowej w USA. Pełniłem tam różne stanowiska sprzedażowe. Dzięki temu mogłem zobaczyć od podszewki, jak to wygląda, jak nawiązuje się kontakty z klientami i rozwija działalność. To była cenna nauka, choć ostatecznie zdecydowałem się na porzucenie kariery w korporacji. Dołączyłem do firmy zajmującej się pisaniem różnego typu oprogramowania i realizującej projekty na zamówienie firm, mających szczególne potrzeby w tym zakresie. Tak się złożyło, że robiliśmy akurat projekt dla firmy e-commerce Cleverboxes w Wielkiej Brytanii, spodobały się im nasze pomysły i sami zaproponowali współpracę w zakresie wprowadzenia ich modelu do Polski, na co się zdecydowaliśmy.
Na Wyspach firma handluje elektroniką, domowymi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta