Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Ubrania i elektronika to wciąż internetowe hity sprzedażowe

10 października 2018 | Raporty RZ | Piotr Mazurkiewicz
Konsumenci kupują w internecie coraz to nowe kategorie produktów
źródło: Rzeczpospolita
Konsumenci kupują w internecie coraz to nowe kategorie produktów

Zakupy w sieci | Których kategorii najlepiej unikać, zakładając nowy sklep

 

Większość kupujących w sieci swoją przygodę z taką formą zakupów rozpoczynało z takimi kategoriami jak książki czy płyty. Choć nadal jest to czołówka sektora internetowego, to jednak zakupy w tym kanale także podlegają ewolucji w związku z nowymi zwyczajami konsumenckimi.

Według raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska" ubrania i dodatki to w e-sklepach najchętniej wybierane produkty. Jak pokazują badania, odzież i akcesoria w sieci kupuje 64 proc. badanych. Polacy sięgają do e-sklepów również po książki, płyty i filmy (54 proc.) oraz bilety do kina i teatru (51 proc.). W przypadku elektroniki wskazań jest 37 proc., a obuwia – 44 proc.

Jeszcze kilka lat temu branża sceptycznie oceniała swoje szanse na zaistnienie w tym kanale dystrybucji, ale sytuacja bardzo się zmieniła. Trudno nie wiązać tego z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11176

Wydanie: 11176

Spis treści
Zamów abonament