Ubrania i elektronika to wciąż internetowe hity sprzedażowe
Zakupy w sieci | Których kategorii najlepiej unikać, zakładając nowy sklep
Większość kupujących w sieci swoją przygodę z taką formą zakupów rozpoczynało z takimi kategoriami jak książki czy płyty. Choć nadal jest to czołówka sektora internetowego, to jednak zakupy w tym kanale także podlegają ewolucji w związku z nowymi zwyczajami konsumenckimi.
Według raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska" ubrania i dodatki to w e-sklepach najchętniej wybierane produkty. Jak pokazują badania, odzież i akcesoria w sieci kupuje 64 proc. badanych. Polacy sięgają do e-sklepów również po książki, płyty i filmy (54 proc.) oraz bilety do kina i teatru (51 proc.). W przypadku elektroniki wskazań jest 37 proc., a obuwia – 44 proc.
Jeszcze kilka lat temu branża sceptycznie oceniała swoje szanse na zaistnienie w tym kanale dystrybucji, ale sytuacja bardzo się zmieniła. Trudno nie wiązać tego z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta