Chcemy łączyć sprzedawców z kupującymi
Marcin Jabłoński | Każdy nowy gracz w segmencie marketplace to dobry znak dla klientów – mówi prezes zarządu Arena.pl
Jaka jest skala działalności Arena.pl, z iloma sklepami pracujecie?
Marcin Jabłoński: Naszym celem jest zdobycie pozycji wicelidera polskiego rynku e-handlu i usług internetowych. Jesteśmy młodym organizmem, który wciąż się zmienia, dopasowując się do oczekiwań partnerów handlowych i użytkowników. Tworzymy przyjazne środowisko sprzedaży w internecie. Miejsce, które będzie mostem łączącym rzetelnych sprzedawców z kupującymi, poszukującymi prostych i bezpiecznych zakupów. Jesteśmy na początku drogi, ale już widać pierwsze efekty pracy i to nas cieszy.
Portal przyciąga coraz więcej profesjonalnych sprzedawców. Tylko w sierpniu br. do tego grona dołączyło 164 nowych. Tym samym, na przestrzeni roku liczba nowych sprzedawców zwiększyła się o 57 procent i wynosi blisko 2 tys. Wraz ze wzrostem liczby partnerów biznesowych znacząco wzrosła także oferta produktowa. Liczba dostępnych towarów, tylko w ciągu pierwszych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta