Internet przeskoczył telewizję
2,4 mld zł wydali reklamodawcy w polskim internecie w I półroczu br. – wynika z najnowszej edycji badania AdEX. To o 275 mln zł więcej niż rok wcześniej.
W I kwartale br. na reklamę w internecie wydano w Polsce w sumie 1,08 mld zł, czyli o 8,8 proc. więcej niż przed rokiem. Dało to wydawcom online, wyszukiwarkom i mediom społecznościowym 43-proc. udział w rynku i po raz pierwszy zgromadziły one budżety większe niż telewizja.
Najnowsze dane IAB Polska i PwC zgromadzone w badaniu AdEx wskazują, że nie był to odosobniony przypadek. W kolejnym kwartale tempo wzrostu wydatków na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta