Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet przeskoczył telewizję

05 listopada 2019 | Ekonomia i rynek | Urszula Zielińska

2,4 mld zł wydali reklamodawcy w polskim internecie w I półroczu br.
– wynika z najnowszej edycji badania AdEX. To o 275 mln zł więcej niż rok wcześniej.

 

W I kwartale br. na reklamę w internecie wydano w Polsce w sumie 1,08 mld zł, czyli o 8,8 proc. więcej niż przed rokiem. Dało to wydawcom online, wyszukiwarkom i mediom społecznościowym 43-proc. udział w rynku i po raz pierwszy zgromadziły one budżety większe niż telewizja.

Najnowsze dane IAB Polska i PwC zgromadzone w badaniu AdEx wskazują, że nie był to odosobniony przypadek. W kolejnym kwartale tempo wzrostu wydatków na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11501

Wydanie: 11501

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament