MOL Group coraz więcej inwestuje w stacje paliw
Węgrzy w swoich obiektach przede wszystkim zwiększają liczbę punktów sprzedaży detalicznej Fresh Corner. Instalują też kolejne ładowarki i rozbudowują system wspólnego użytkowania samochodów osobowych. Tomasz Furman
MOL Group, węgierski koncern paliwowy, w latach 2019–2023 na rozwój organiczny stacji paliw planuje przeznaczyć ponad 1 mld dol. – Oznacza to rozwój wielu gałęzi obsługi klienta. Jednym z naszych celów jest dalsza ekspansja sieci Fresh Corner (punkty sprzedaży oferty gastronomicznej i dóbr szybkozbywalnych – red.) – mówi Péter Ratatics, wiceprezes wykonawczy ds. usług konsumenckich MOL Group. Obecnie koncern takich punktów na swoich stacjach ma ponad 700, czyli dwa razy więcej niż rok temu. Do 2021 r. chce zwiększyć ich liczbę do 1250. Firma informuje, że już dziś na każdego dolara wpływów osiąganych na stacjach 30 centów pochodzi z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta