Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Usługi w miejsce sklepów

24 stycznia 2020 | Ekonomia i rynek
źródło: Rzeczpospolita

Centra handlowe stoją u progu ogromnych zmian. Oczekiwania klientów zmieniają się w bardzo szybkim tempie. Nie tylko pod wpływem internetu. piotr mazurkiewicz

 

Galerie handlowe to świątynie zakupów – tu szczególnie mocno widać, jak zmienia się w Polsce model konsumpcji. Nowe zwyczaje przeniknęły z wielkich galerii w największych aglomeracjach, choć w mniejszej skali, do innych miast, nawet powiatowych.

Galerie czeka teraz nowe wyzwanie: 59 proc. klientów przewiduje, że do 2025 r. w większości powierzchni sklepowych główny nacisk położony będzie nie na produkty, ale na doznania i doświadczenia – wynika z badania Unibail-Rodamco-Westfield przeprowadzonego na 15,7 tys. osób z dziesięciu krajów UE. Do firmy tej należy m.in. warszawska Arkadia.

– Rola sklepów stacjonarnych znacząco się zmienia, a sprzedawcy muszą zredefiniować swój model biznesowy, by utrzymać się na rynku – mówi Myf Ryan, chief marketing officer Europe...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11565

Wydanie: 11565

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament