Innowacje i inwestycje kluczem do sukcesu
Grupa CANPACK stawia na nowatorskie rozwiązania technologiczne. Konsekwentnie inwestuje, kierując się przy tym zasadami zrównoważonego rozwoju. ARTYKUŁ PRZYGOTOWANY PRZEZ FIRMĘ GRUPA CANPACK
Obecność w 19 krajach, zatrudnienie sięgające 8 tysięcy pracowników, zdolności produkcyjne pozwalające zaoferować rocznie 26 miliardów puszek i sprzedaż do ponad stu krajów – tak w dużym skrócie można scharakteryzować globalnego potentata produkcji opakowań metalowych, Grupę CANPACK.
Niewiele firm z polskimi korzeniami może się pochwalić tak dynamicznym rozwojem. Jest on efektem odważnych inwestycji. Tylko w latach 2014–2019 Grupa wydała na rozwój imponującą kwotę ponad miliarda dolarów. Nie zamierza spocząć na laurach.
– Ekspansja geograficzna jest efektem wypracowywanego latami zaufania klientów do naszej firmy, gwarantuje jej stabilność oraz zabezpiecza ją przed osłabieniem koniunktury w dowolnym regionie geograficznym – podkreśla Małgorzata Podrecka, wiceprezes Grupy CANPACK. W 2019 r. eksport stanowił aż 86 proc. przychodów firmy.
Puszki śmiało idą w świat
Mając na uwadze ambitny dotychczasowy plan inwestycyjny oraz zapewnienia władz firmy, ciężko oprzeć się wrażeniu, że Grupa będzie dalej rosła. Pierwsze zagraniczne inwestycje rozpoczęto już w 2003 roku, budując fabryki na Ukrainie, a potem w Rumunii.
Grupa skupia się przede wszystkim na inwestycjach związanych z produkcją aluminiowych puszek do napojów. Od tego czasu rozpoczęła działalność m.in. w Indiach, Holandii czy Brazylii, by w 2019 r. uruchomić...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta