Kampania strachu i propagandy TVP
Przed wyborami państwowa telewizja zdecydowała się na uprawianie ostrej krucjaty informacyjno-komentarzowej. Czy czeka nas teraz dokręcenie śruby?
„Festiwal wpadek Trzaskowskiego" (6 czerwca), „Trzaskowski zrezygnował z uczciwości" (8 czerwca), „Trzaskowski wspiera LGBT i antyklerykalizm" (10 czerwca) i „Puste obietnice Trzaskowskiego" (11 czerwca) – to tytuły materiałów z „Wiadomości" Telewizji Polskiej, wyemitowanych przez kilka dni trwania monitoringu mediów Press-Service Monitoring Mediów dla serwisu Press. TVP prowadziła kampanię wyborczą konsekwentnie i z rozmachem.
Od 3 do 16 czerwca w „Wiadomościach" pojawiło się 227 materiałów o kandydatach na prezydenta. 97 dotyczyło Andrzeja Dudy, z czego 94...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta