Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pandemia przeminie, zmiany zostaną

31 sierpnia 2020 |

Firmy w czasie pandemii powinny kontaktować się z konsumentami, działać na rzecz społeczności i dbać o pracowników – tak wynika z badania „Barometr Covid-19" zrealizowanego przez firmę Kantar.

Jak wynika z globalnego badania postaw i oczekiwań konsumentów wobec marek podczas pandemii, 78 proc. konsumentów oczekuje od przedsiębiorstw dbania o zdrowie pracowników, a 62 proc. – wprowadzenia elastycznych warunków pracy. 41 proc. respondentów chciałaby, by firmy wspierały szpitale, a 35 proc. – by pomagały rządowi. Tylko 8 proc. respondentów uważa, że marki powinny przestać się reklamować.

Jak przekonuje firma doradcza PwC, najbliższe miesiące, to dla firm okres wytężonej pracy z marką i nad marką. Pozwoli on zweryfikować sens i wiarygodność jej misji, która powinna definiować również pozakomercyjny cel jej istnienia, a także poziom jej empatii oraz elastyczność, czyli gotowość i umiejętność przeprowadzania zmian. „Skoro zmienia się kontekst, w którym żyjemy, skoro spodziewamy się zmiany w obszarze wartości, to możemy założyć, że w najbliższej przyszłości marki będą potrzebowały nowego otwarcia, aby móc towarzyszyć swoim konsumentom w budowaniu nowej normalności" – tłumaczą doradcy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11749

Wydanie: 11749

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament