Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowe marki wchodzą na polski rynek

04 maja 2021 | Ekonomia i rynek | Piotr Mazurkiewicz
Mimo pandemii luksusowe marki widzą potencjał w naszym rynku
źródło: materiały prasowe
Mimo pandemii luksusowe marki widzą potencjał w naszym rynku

Rusza nowa sieć grupy CCC, a niedługo pojawi się pierwszy salon marki luksusowej Philipp Plein – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

 

Warszawski salon Philipp Plein ruszy w drugim półroczu 2021 r. na pl. Trzech Krzyży. Z z marką przy tym projekcie pracuje Moliera2, sprzedawca już wielu innych marek, jak Ralph Lauren, Valentino, Kenzo czy Moncler.

Philipp Plein podaje, że już odnosi sukcesy na polskim rynku, rocznie sam e-commerce generuje blisko 2 mln euro. Dodatkowe siedmiocyfrowe przychody pochodzą ze sprzedaży w sklepach multibrandowych. – Konsolidacja obecności naszej marki w handlu detalicznym na rynku polskim jest naszym celem strategicznym, który wyznaczyliśmy sobie w 2021 r. – mówi „Rzeczpospolitej"...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11952

Wydanie: 11952

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament