Drobnica krajowa – usługa w 24 godziny
Przesyłki drobnicowe, wzorem kurierskich, także oferowane są z dostawą w 24 godziny i stały się rynkowym standardem.
Od lat rośnie liczba przesyłek drobnicowych, a rozwój e-handlu pobudza innowacje także w tym segmencie usług. – Rozwój e-handlu przekłada się na większe rozdrobnienie dostaw. Klienci decydują się na mniejsze dostawy drobnicowe, ale za to przesyłki dostarczane są częściej. W przypadku e-sklepów polecamy też przesyłki Premium, które, np. w problematycznych sytuacjach, mogą przyśpieszyć dostawę tak, aby towar jak najszybciej znalazł się u odbiorcy – wskazuje kierownik Rozwoju Produktu – Drobnica Krajowa w DB Schenker Paweł Strojek.
Różne przesyłki i różne priorytety
Zaznacza, że nadal zdecydowana większość przesyłek to segment B2B. – Na tej części klientów głównie się skupiamy. W tym przypadku jest to również wsparcie dla e-handlu, np. na etapie zatowarowania e-sklepu. Jednak coraz większy udział stanowią odbiorcy B2C np. tego e-sklepu, a cała droga przesyłki może być obsłużona...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta