Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kara za niedbałość

26 października 2021 | Rzecz o prawie | Wojciech Tumidalski

Krajowy Urząd Łączności ukarał serwis telekomunikacyjny Telenor za utrudnianie kupującym niebędącym klientami sieci dostępu do danych podobnego do dostępu ich klientów biznesych

 

Nałożona grzywna to 15 mln norweskich koron (ok. 7 mln zł). W uzasadnieniu urząd stwierdził, że „usługa komunikacji medialnej działała niedbale" i nie dostarcza nabywcom dostępu w uzgodnionym terminie, porównując terminy z ich własnymi dostawami biznesowymi. Stwierdzono, że takie praktyki są antykonkurencyjne. Celem kary jest zapewnienie równości usług między klientami biznesowymi i indywidualnymi.

Wydanie: 12101

Wydanie: 12101

Spis treści

Reklama

Zamów abonament