Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Człowiek przez telefon wciąż wygrywa z botem

26 października 2021 | Rzeczpospolita Cyfrowa | Michał Duszczyk
Sztuczna inteligencja podbija infolinie firm  i instytucji,  ale to człowiek w call center jest wciąż tym, co pozwala nakręcać wielebiznesów.  I to nawet tych cyfrowych. Eksperci sądzą,  że zmiana  to kwestia lat
źródło: Shutterstock
Sztuczna inteligencja podbija infolinie firm i instytucji, ale to człowiek w call center jest wciąż tym, co pozwala nakręcać wielebiznesów. I to nawet tych cyfrowych. Eksperci sądzą, że zmiana to kwestia lat

Automaty w call center stają się coraz powszechniejsze i skuteczniejsze. Mimo to bez wsparcia sprzedaży przez „żywego" konsultanta firmy mogą tracić klientów.

 

Voiceboty, chatboty czy wirtualne call center – technologie głosowe wspierane sztuczną inteligencją (AI) stopniowo przejmują biura obsługi klientów w coraz większej grupie firm i instytucji. Coraz chętniej z rozwiązań, które usprawniają komunikację, korzystają m.in. urzędy miast, banki (w br. taki system uruchomiły Alior Bank i mBank) oraz e-sklepy. I nie ma wątpliwości, że to przyszłość. Pytanie, czy już dziś jesteśmy na nią gotowi, a owe technologie są wystarczająco skuteczne.

Rozmowa uwiarygadnia

Rodzime startupy Talkie.ai, czy InteliWise to już prężnie działające firmy, których...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12101

Wydanie: 12101

Spis treści

Reklama

Zamów abonament