Chcesz rabatu? Oddaj dane na swój temat
Już co drugi Polak korzysta z programów lojalnościowych sklepów, aby mieć dostęp do jeszcze większej liczby promocji. Coraz częściej musi z nich korzystać przez aplikację mobilną programu, co oznacza przekazywanie swoich danych.
Najwyższa od ćwierćwiecza inflacja wymusiła na wielu konsumentach zmiany zwyczajów zakupowych. Poza przestawieniem się na kupowanie w promocji czy poszukiwaniem ofert w wielu sieciach coraz więcej stawia też na wejście do programów sieci handlowych, by mieć dostęp do lepszych cen. – Ponad połowa uczestniczy w programach lojalnościowych sklepów, chcąc za swoje zakupy otrzymać nagrodę, a ponad 65 proc. porównuje oferty różnych sklepów, wybierając te, w których wartość zrealizowanego koszyka będzie najkorzystniejsza – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
Lojalność w cenie
Coraz więcej sieci wprowadza dodatkowe promocje i różne dodatkowe oferty tylko dla użytkowników aplikacji mobilnej. Konsument nie ma innego wyjścia, jeśli chce z oferty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta