Główne trendy w e-commerce
Szybka i wygodna dostawa, nowoczesne i bezpieczne formy płatności, multikanałowość i personalizacja ofert – to zjawiska nabierające znaczenia w e-handlu.
Polska wyrasta na czołowego gracza pod względem rozwoju branży e-commerce w Europie. Już niemal 90 proc. internautów kupuje w internecie, a wartość rynku B2C (ang. business to consumer) w e-handlu jest szacowana na ponad sto miliardów złotych. Natomiast B2B (ang. business to business) w e-commerce to już niemal 650 mld zł – wynika z raportu Mobile Institute oraz Izby Gospodarki Elektronicznej.
Sprawna logistyka i multikanałowość
Klienci chcą mieć możliwość wyboru, kiedy i jak otrzymają swoją paczkę.
– Mamy świadomość, że czas i sposób dostawy to podstawowe, obok ceny, kryteria decydujące o wyborze danej oferty – komentuje Wojciech Krysztofik, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej. Dodaje, że Poczta Polska, mając na względzie potrzeby i oczekiwania klientów, stale pracuje nad poprawą terminowości realizowanych usług.
– Jednym z głównych realizowanych projektów jest Architektura Sieci Logistycznej, w skrócie ASL, którego celem jest wzrost terminowości, przepustowości sieci i optymalizacja kosztów związanych z obsługą przesyłek naszej sieci logistycznej. ASL to jedna z najważniejszych inicjatyw strategicznych Poczty Polskiej, umożliwiająca płynną transformację obecnej sieci logistycznej, mającej na celu obsłużenie zwiększającego się wolumenu przesyłek kurierskich. Wdrożenie projektu ASL pozwoli Poczcie Polskiej na realizację celów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta