Aplikacje do przewozu osób stawiają na biznes
Bolt w rok zanotował 166-proc. wzrost liczby zamówień taxi ze strony korporacji. A teraz biznesowi zaproponuje rowery i hulajnogi – ustaliła „Rzeczpospolita”.
Klienci indywidualni to sól rynku taxi, jednak prawdziwe pieniądze i stabilizację biznesu gwarantują klienci instytucjonalni. Wiedzą o tym operatorzy jak iTaxi, który już od początku działalności (mija właśnie dziesięć lat) skoncentrował się właśnie na takich użytkownikach. Mocną nogę B2B zbudował też Free Now, a za nimi poszedł Uber. Teraz wyraźny akcent na obsługę firm stawia Bolt. – Bolt Business, który oferuje usługi w całej Europie, od początku ub. r. zwiększył GMV (wskaźnik wartości sprzedaży – red.) o 425 proc. W efekcie liczba unikalnych użytkowników platformy Bolt Business wzrosła o 400 proc., przy jednoczesnym wzroście liczby zamówień – dowiadujemy się w centrali firmy.
Obiecujące prognozy dla branży...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta