Boty przejmują hotelowe recepcje
Całodobowy portier, który nigdy się nie męczy i potrafi komunikować się z gośćmi w ich ojczystym języku, a także udzielać natychmiastowych odpowiedzi na pytania o usługi dodatkowe – to dla wielu hoteli rozwiązanie na wagę złota.
Żaden pracownik recepcji nie ma takich zdolności, ale dzięki botom hotelowy biznes wchodzi na nowy poziom. Chodzi nie tylko o oszczędności czy wygodę, ale i sprostanie wyzwaniu braku rąk do pracy (według szacunków McKinsey aż 87 proc. hoteli boryka się z poważnymi problemami kadrowymi).
Cyfrowy konsjerż to nie jest wcale futurystyka – Easyway, start-up z Tel Awiwu, uruchomił pierwszą na świecie recepcjonistkę AI. Narzędzie, oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, łączy popularną platformę ChatGPT z własnym rozwiązaniem AI – nie tylko obsługuje gości, ale może także zapewnić hotelarzom informacje umożliwiające...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta