Do polskich galerii wchodzą nowe marki. Ale są i wyjścia
W III kwartale tego roku polski rynek nieruchomości handlowych wzbogacił się o siedem obiektów. Trzy rozbudowano. Dominowały parki handlowe.
Całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce pod koniec III kw. to 13 mln mkw. – podaje firma doradcza Colliers. Od początku lipca do końca września oddano 103 tys. mkw. takiej powierzchni. Rynek wzbogacił się o siedem obiektów. Rozbudowano trzy.
– Wśród nowo otwartych obiektów po raz kolejny dominowały parki handlowe. Największy to BIG w Ostródzie o powierzchni 27 tys. mkw. – wskazuje Wojciech Wojtowicz, starszy analityk w dziale doradztwa i badań rynku w firmie Colliers. – Drugim pod względem wielkości obiektem jest BIG w Gorzowie Wielkopolskim oferujący 25 tys. mkw. Trzecie miejsce zajął San Park Mysiadło w aglomeracji warszawskiej (ok. 18,5 tys....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta