Związek Firm Public Relations promuje dobre praktyki przetargowe w branży PR
Związek Firm Public Relations (ZFPR) zainicjował kampanię „Partnerski PRzetarg”, która jest odpowiedzią na wyniki badania przeprowadzonego wśród agencji członkowskich ZFPR. Ujawniło ono obszary wymagające usprawnienia w zakresie przetargów PR.
Celem kampanii jest nie tylko promocja najlepszych praktyk przetargowych w branży, ale przede wszystkim stworzenie platformy do wymiany wiedzy i doświadczeń w prowadzeniu efektywnych przetargów PR, uwzględniających perspektywę klienta oraz agencji.
Zaufanie i partnerstwo
ZFPR, działający od 2001 roku, reprezentuje branżę profesjonalnych usług PR w Polsce. Związek zrzesza kilkadziesiąt wiodących agencji i jest członkiem Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do spraw Komunikacji (ICCO). Misją ZFPR jest ochrona praw i interesów zrzeszonych członków, reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji, dbałość o najwyższe standardy etyczne i zawodowe oraz umacnianie pozycji zawodu specjalisty public relations.
Kampania „Partnerski PRzetarg” stanowi kolejny krok w realizacji tych celów, dążąc do edukacji rynku i ustanowienia nowych standardów w procesach przetargowych. ZFPR wierzy, że poprawa jakości i efektywności przetargów przyczyni się do rozwoju całej branży i podniesienia jakości usług PR w Polsce. W poszczególne działania zaplanowane w ramach kampanii zaangażowały się agencje ZFPR.
– Dobrze przeprowadzony przetarg to coś więcej niż formalność – to pierwszy krok w budowaniu trwałych relacji opartych na zaufaniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta