Potrzebne dwa ubezpieczenia
Doradca podatkowy prowadzący usługowo księgi rachunkowe
Potrzebne dwa ubezpieczenia
Odpowiedź Ministerstwa Finansów z 10 marca 2004 r. na pytanie DOBREJ FIRMY
Czy doradca podatkowy ubezpieczony obowiązkowo z tytułu wykonywania swojego zawodu musi zawierać drugą polisę ubezpieczenia obowiązkowego, jeżeli prowadzi księgi rachunkowe? Innymi słowy, czy powinien mieć dwie polisy - jedną z tytułu wykonywania czynności doradztwa podatkowego, drugą z tytułu prowadzenia ksiąg rachunkowych? Tak - odpowiedziało Ministerstwo Finansów na pytanie DOBREJ FIRMY.
Pytanie to zadaliśmy ministerstwu na skutek wielu wątpliwości, jakie powstały od początku roku po wprowadzeniu pierwszy raz obowiązkowego ubezpieczenia OC osób usługowo prowadzących księgi rachunkowe.
Przypomnijmy, że w DOBREJ FIRMIE z 12 lutego br. nasi eksperci Małgorzata i Maciej Capikowie wyjaśniali, iż osoba wpisana na warunkową listę doradców podatkowych, płacąca z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta