O markach refleksje
Obecnie marki mają ogromne znaczenie na każdym rynku
O markach refleksje
Krzysztof Obłój
Niedawno z przedsiębiorcą Januszem Palikotem wydałem książkę "Myśli o nowoczesnym biznesie". Książka odbiła się szerokim echem, a wydawnictwo słowo/obraz terytoria zorganizowało nam spotkanie z czytelnikami, na które przyszło - o dziwo - około 80 osób, i to gotowych do dyskusji. Jak to zwykle bywa, zapadło mi w pamięć pytanie trochę złośliwe, ale bardzo na miejscu.
Ktoś zapytał po prostu, czy jest w tej książce jakaś prawdziwie nowa myśl o zarządzaniu. Uczciwa odpowiedź brzmi - prawdopodobnie nie ma fundamentalnie nowej myśli, ale jest kilka, których nowe znaczenie stało się dla mnie ponownie szczególnie wyraziste, gdy dyskutowaliśmy ze współautorem o krótkich esejach, z których składa się ta książka. Najważniejsza bodaj z tych myśli dotyczy ogromnego znaczenia marek, na każdym rynku i w każdym jego segmencie - od luksusu aż po moje ulubione dolne segmenty, w których żyje i kupuje większość...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta