Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najdroższe warte są miliardy złotych

30 czerwca 2004 | Ekonomia | NA
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Polskie marki Ranking przygotowany na podstawie wyceny powstał w Polsce pierwszy raz

  • Komentarz: Na lojalność klientów trzeba zapracować
  • Postacie: Mariusz Walter
Najdroższe warte są miliardy złotych

- Marki stają się coraz ważniejszą częścią majątku firmy, o którą należy dbać. Przyczyniają się do budowy zaufania wśród klientów, ale przynoszą również wymierne korzyści finansowe - podkreślali laureaci rankingu "Rz" najdroższych i najmocniejszych polskich marek w 2004 roku. Na zdjęciu od lewej: podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki i Pracy Mirosław Zieliński, minister skarbu Jacek Socha, dyrektor ds kontaktów zewnętrznych Cadbury Wedel Robert Narojek, prezes Presspubliki Grzegorz Gauden, prezes Wólczanki Rafał Bauer, wiceprezes TVN Edward Miszczak, prezes TP SA Marek Józefiak, prezes PTC Bogusław Kułakowski.

(c) JAKUB OSTAŁOWSKI

Telekomunikacja Polska, wyceniana na ponad 3,8 mld zł, to najwięcej warta polska marka - wynika z naszego, pierwszego w kraju, rankingu najdroższych polskich marek. Pierwszy raz zmierzyliśmy też moc krajowych marek. Wśród produktów spożywczych zwyciężył Wedel, w kategorii towarów niespożywczych Wólczanka, w mediach i usługach telewizja TVN.

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3265

Spis treści
Zamów abonament