Najdroższe warte są miliardy złotych
- Komentarz: Na lojalność klientów trzeba zapracować
- Postacie: Mariusz Walter
- Marki stają się coraz ważniejszą częścią majątku firmy, o którą należy dbać. Przyczyniają się do budowy zaufania wśród klientów, ale przynoszą również wymierne korzyści finansowe - podkreślali laureaci rankingu "Rz" najdroższych i najmocniejszych polskich marek w 2004 roku. Na zdjęciu od lewej: podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki i Pracy Mirosław Zieliński, minister skarbu Jacek Socha, dyrektor ds kontaktów zewnętrznych Cadbury Wedel Robert Narojek, prezes Presspubliki Grzegorz Gauden, prezes Wólczanki Rafał Bauer, wiceprezes TVN Edward Miszczak, prezes TP SA Marek Józefiak, prezes PTC Bogusław Kułakowski.
(c) JAKUB OSTAŁOWSKI
Telekomunikacja Polska, wyceniana na ponad 3,8 mld zł, to najwięcej warta polska marka - wynika z naszego, pierwszego w kraju, rankingu najdroższych polskich marek. Pierwszy raz zmierzyliśmy też moc krajowych marek. Wśród produktów spożywczych zwyciężył Wedel, w kategorii towarów niespożywczych Wólczanka, w mediach i usługach telewizja TVN.
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta