Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wystarczy być miłym

30 czerwca 2004 | Moja Kariera | Nd
źródło: Nieznane

Jak obsługiwać ludzi, by nie odchodzili do konkurencji Szkoleniowcy uczą, jak postępować z trudnymi klientami - Obsługa ma nie tylko informować, ale też zachęcać do zakupów lub skorzystania z promocji

Nie wystarczy być miłym

  • Ile kosztują szkolenia z obsługi klienta

Zadaniem osób zajmujących się obsługą, czyli udzielaniem informacji, jest utrzymanie klienta

FOT. ANDRZEJ WIKTOR

Większość firm rzadko zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest dobra jakość obsługi klientów. Zła obsługa powoduje, że klienci przestają kupować produkty lub korzystać z usług danej firmy. Jak temu zapobiec? Szkolić personel.

Szkolenia z obsługi klienta skierowane są do pięciu grup pracowników: telefonicznej obsługi klienta (czyli tzw. Call Center, gdzie ludzie dzwonią, by uzyskać informacje na temat pewnych produktów czy usług), do działów windykacji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3265

Spis treści
Zamów abonament