Nie wystarczy być miłym
Nie wystarczy być miłym
- Ile kosztują szkolenia z obsługi klienta
Zadaniem osób zajmujących się obsługą, czyli udzielaniem informacji, jest utrzymanie klienta
FOT. ANDRZEJ WIKTOR
Większość firm rzadko zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest dobra jakość obsługi klientów. Zła obsługa powoduje, że klienci przestają kupować produkty lub korzystać z usług danej firmy. Jak temu zapobiec? Szkolić personel.
Szkolenia z obsługi klienta skierowane są do pięciu grup pracowników: telefonicznej obsługi klienta (czyli tzw. Call Center, gdzie ludzie dzwonią, by uzyskać informacje na temat pewnych produktów czy usług), do działów windykacji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta