Wedel deklasuje rywali
100 najsilniejszych marek
Wedel deklasuje rywali
- Tabela: Najsilniejsze marki
Dalsze miejsce zajął tylko w przypadku wskaźnika postrzeganej wartości, co oznacza, że klienci wprawdzie wysoko oceniają tę markę, ale jednocześnie uważają, iż bardzo się ona ceni i jest droga. Może to oznaczać, że w przypadku Wedla klienci cenią skojarzenia psychologiczne, nie zaś związane z fizycznymi cechami produktu. Wydaje się, iż wysoka pozycja marki jest wynikiem długotrwałej obecności na rynku i konsekwentnej polityki promocyjnej.
W czołówce zestawienia dominują marki adresowane do masowego odbiorcy, mające znaczące udziały w rynku. Prawie wszystkie są obecne na rynku od dłuższego czasu. Nie przypadkiem w czołówce rankingu dominują marki intensywnie reklamowane w mediach. Bardzo wysoką pozycję uzyskała stosunkowo młoda marka Koral (6.), co jest najpewniej efektem bardzo intensywnej reklamy. Potwierdzeniem siły tej marki byłby dobry wynik uzyskany po...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta