Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wedel deklasuje rywali

30 czerwca 2004 | Specjalny | GU

Marki polskie - ranking

100 najsilniejszych marek

Wedel deklasuje rywali

  • Tabela: Najsilniejsze marki
Zdecydowanie najsilniejszą marką jest Wedel. Uplasował się w pierwszej piątce wśród większości kryteriów uwzględnionych w rankingu.

Dalsze miejsce zajął tylko w przypadku wskaźnika postrzeganej wartości, co oznacza, że klienci wprawdzie wysoko oceniają tę markę, ale jednocześnie uważają, iż bardzo się ona ceni i jest droga. Może to oznaczać, że w przypadku Wedla klienci cenią skojarzenia psychologiczne, nie zaś związane z fizycznymi cechami produktu. Wydaje się, iż wysoka pozycja marki jest wynikiem długotrwałej obecności na rynku i konsekwentnej polityki promocyjnej.

W czołówce zestawienia dominują marki adresowane do masowego odbiorcy, mające znaczące udziały w rynku. Prawie wszystkie są obecne na rynku od dłuższego czasu. Nie przypadkiem w czołówce rankingu dominują marki intensywnie reklamowane w mediach. Bardzo wysoką pozycję uzyskała stosunkowo młoda marka Koral (6.), co jest najpewniej efektem bardzo intensywnej reklamy. Potwierdzeniem siły tej marki byłby dobry wynik uzyskany po...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3265

Spis treści
Zamów abonament