Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Moc wyrwana konkurencji

30 czerwca 2004 | Specjalny | AB
źródło: Nieznane

Marki polskie - ranking

Telewizja TVN

Moc wyrwana konkurencji

Startując w niekorzystnych warunkach musiała się wyróżnić wśród potężnych konkurentów. I to jej się udało.

Debiutując w październiku 1997, telewizja TVN od razu postawiła sobie ambitny cel bezpośredniej konkurencji z największym graczem na rynku - publiczną TVP. I - jak wynika z naszego rankingu - pod względem mocy marki w tej konkurencji już wygrała, choć na razie wpływami z reklam i średnią oglądalnością (wynikającą głównie z mniejszego zasięgu) ustępuje publicznemu gigantowi.

Określana często jako okręt flagowy medialnej grupy ITI nie tylko daje większość jej przychodów, ale jest też największą i najbardziej znaną marką koncernu obok portalu Onet. pl. (który w naszym rankingu mocy uplasował się na 22. miejscu)....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3265

Spis treści
Zamów abonament