Moc wyrwana konkurencji
Telewizja TVN
Moc wyrwana konkurencji
Startując w niekorzystnych warunkach musiała się wyróżnić wśród potężnych konkurentów. I to jej się udało.
Debiutując w październiku 1997, telewizja TVN od razu postawiła sobie ambitny cel bezpośredniej konkurencji z największym graczem na rynku - publiczną TVP. I - jak wynika z naszego rankingu - pod względem mocy marki w tej konkurencji już wygrała, choć na razie wpływami z reklam i średnią oglądalnością (wynikającą głównie z mniejszego zasięgu) ustępuje publicznemu gigantowi.
Określana często jako okręt flagowy medialnej grupy ITI nie tylko daje większość jej przychodów, ale jest też największą i najbardziej znaną marką koncernu obok portalu Onet. pl. (który w naszym rankingu mocy uplasował się na 22. miejscu)....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta