Informacje
Informacje
Mercedes liczy na nowy model klasy E
Mercedes-Benz poświęcił 3 lata pracy i miliard marek (700 mln USD) na doprowadzenie do tego, by jego najważniejszy od 11 lat produkt -- nowy samochód klasy E-- stał się przebojem rynkowym. Specjalistom również spodobał się, ale twierdzą, że będzie mu trudniej walczyć ztakimi konkurentami jak BMW i Audi. Obawiają się również, że nowemu modelowi będzie znacznie trudniej zapewnić takie same zyski jak poprzednikowi. Zakłady w Stuttgarcie wyprodukowały przez ponad 10 lat 2, 7 mln sztuk dawnego modelu E, bardzo popularnego wśród taksówkarzy na całym świecie. Był on największym sukcesem handlowym producenta i jego właściciela, grupy Daimler-Benz. Specjalistyczne pisma twierdzą teraz, że główny projektant, Bruno Sacco i jego zespół opracowali coś jeszcze lepszego. Nowy samochód jest większy, wygodniejszy i bardziej inteligentny od poprzedniego modelu, natomiast nie waży ani nie kosztuje więcej. Zdaniem prezesa Helmuta Wernera, ma on stać się motorem obrotów i zysków grupy w obecnej dekadzie. Firma istniejąca od prawie wieku uznała, że świat zmienił się i klienci nie będą rzucać się na duże, kosztowne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta