Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacje

13 czerwca 1995 | Ekonomia | PR

Informacje

Mercedes liczy na nowy model klasy E

Mercedes-Benz poświęcił 3 lata pracy i miliard marek (700 mln USD) na doprowadzenie do tego, by jego najważniejszy od 11 lat produkt -- nowy samochód klasy E-- stał się przebojem rynkowym. Specjalistom również spodobał się, ale twierdzą, że będzie mu trudniej walczyć ztakimi konkurentami jak BMW i Audi. Obawiają się również, że nowemu modelowi będzie znacznie trudniej zapewnić takie same zyski jak poprzednikowi. Zakłady w Stuttgarcie wyprodukowały przez ponad 10 lat 2, 7 mln sztuk dawnego modelu E, bardzo popularnego wśród taksówkarzy na całym świecie. Był on największym sukcesem handlowym producenta i jego właściciela, grupy Daimler-Benz. Specjalistyczne pisma twierdzą teraz, że główny projektant, Bruno Sacco i jego zespół opracowali coś jeszcze lepszego. Nowy samochód jest większy, wygodniejszy i bardziej inteligentny od poprzedniego modelu, natomiast nie waży ani nie kosztuje więcej. Zdaniem prezesa Helmuta Wernera, ma on stać się motorem obrotów i zysków grupy w obecnej dekadzie. Firma istniejąca od prawie wieku uznała, że świat zmienił się i klienci nie będą rzucać się na duże, kosztowne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 504

Spis treści
Zamów abonament