Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek jest nie nasycony

12 sierpnia 1995 | Kraj | KO

Wyborcze usługi

Rynek jest nie nasycony

Najtańszym sposobem prowadzenia kampanii wyborczej jest -- jak zawsze -- oplakatowywanie ulic podobiznami i programami kandydatów. Mało który sztab będzie sobie mógł pozwolić na zamówienie badań opinii na wyłączność za kilkadziesiąt tysięcy złotych, realizację clipu telewizyjnego i emisję w godzinach największej oglądalności.

Podczas każdej kampanii prezydenckiej obserwujemy prowadzoną z dużą zaciekłością wojnę plakatową. Wydaje się, że część sztabów zamierza zrezygnować z tej stosunkowo taniej, acz uważanej za mało skuteczną formy zdobywania nowych głosów i skoncentruje się na prezentacji swojego programu w mediach. Jednak będą i tacy, którzy skorzystają z bardziej tradycyjnych metod, koszty bowiem wydrukowania ulotki czy plakatu, nawet w pełnych kolorach, są nieporównywalne z wydatkami, jakie trzeba przeznaczyć na zamówienie na wyłączność sondażu czy realizację filmu reklamowego w prywatnej firmie, nie mówiąc ojego emisji w TVP.

Im więcej, tym taniej ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 555

Spis treści
Zamów abonament